Elementów składających się na wizerunek marki jest wiele, ale chyba każdy zgodzi się ze stwierdzeniem, że jednym z ważniejszych jest logo.
Logo nierozerwalnie kojarzy się z daną marką, szczególnie kiedy przedsiębiorstwo staje się rozpoznawane przez dużą rzeszę osób. Konsumenci zapamiętują je na bardzo długo, dlatego warto, aby było właściwie zaprojektowane. Pozwoli ono zbudować silny wizerunek firmy, wiarygodność oraz zaufanie Klienta. Należy zastanowić się jednak czy znaczenie ma przede wszystkim jego wygląd czy rozmiar.
Dzięki naszemu doświadczeniu możemy jednoznacznie stwierdzić, że nachalna ekspozycja dużego logo nie jest dobrym pomysłem. W zdecydowanej większości rozprasza, irytuje i w efekcie odstrasza Klientów. Dobrze przemyślane choć niewielkie logo pozwala zbudować znacznie większą więź z konsumentem, inicjując szereg skojarzeń (pozytywnych i negatywnych) z daną marką.
Ważne zatem, aby zachować umiar i nie próbować powiększać logo do astronomicznych rozmiarów w celu zaspokojenia tak naprawdę swoich własnych potrzeb, a nie oczekiwań Klienta.