Reklama w wersji drukowanej zalewa nas, jako konsumentów ze wszystkich stron. Znajdziemy ją w czasopismach, w sklepach, na stacjach benzynowych, w restauracjach, za wycieraczkami samochodów, w skrzynkach pocztowych oraz na ulicach, jako wręczana w sposób bezpośredni.
Bardzo często nie zwracamy na nią uwagi, ze względu na powszechny dostęp do informacji na temat danej firmy i jej oferty w sieci albo dlatego, że treści nie są dedykowane naszym potrzebom. Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową, opartą na materiałach drukowanych, by nie utonąć w gąszczu konkurencji? Podstawą jest unikalność i zwrócenie uwagi klienta. Jeżeli forma reklamy go zainteresuje, to być może chętniej zapozna się z treścią komunikatu w niej zawartym.
Kolejnym wabikiem są bonusy – kupon zniżkowy, kolorowanka dla dziecka, zamieszczona na odwrocie albo mapa okolicy – szczególnie doceniona przez turystów. Wybór właściwej formy dotarcia do klienta zależy od branży w jakiej działamy oraz preferencji konsumenckich. Przyjdź do nas a doradzimy Ci, jak najskuteczniej zwrócić uwagę potencjalnych odbiorców.
Chcesz dowiedzieć się więcej kliknij tutaj