Utrwalenie logo i nazwy swojej firmy w świadomości klientów oraz kontrahentów to prosta droga do zaskarbienia sobie ich przychylności. Dlaczego?
Następnym razem, kiedy staną przed wyborem usługi bądź produktu, znacznie chętniej zwrócą się do firmy, która będzie tkwiła w jakiś sposób w ich podświadomości. Jeżeli zależy Ci na stałych zleceniach od klientów, to musisz wykazać się nie tylko wysoką jakością pracy i terminowością ale stale a jednak subtelnie, przypominać o swoim istnieniu. Można tego z łatwością dokonać za pomocą biurowych gadżetów reklamowych. Kalendarze, kubki, karteczki samoprzylepne, długopisy, breloki, notesy czy magnesy z logo Twojej firmy powinny sprawdzić się znakomicie. Jeżeli chcesz być kojarzony z nowoczesnością i innowacyjnością to postaw na przenośną pamięć czy power banki. Drobne gadżety dekoracyjne (np. uchwyty na kartki z notatkami czy podstawki pod kubki z humorystycznym nadrukiem) wprowadzą w przestrzeń biurową więcej luzu i stosowanie dobrane, będą stale budować świadomość istnienia Twojej firmy.