Ulotki reklamowe to jedna z popularniejszych metod rozreklamowywania przedsiębiorstw. Ma ona dużo zalet, ale bardzo ważne jest właściwe jej zaprojektowanie (o tym pisaliśmy niedawno). Jakie efekty przynosi ta forma reklamy?
Zdecydowanie ulotki dają jedne z najlepszych rezultatów. Dzieje się tak, ponieważ znajdują się w obszarze interakcji konsumenta. Należy też dodać, że jest to forma nie wymagająca wielkiego nakładu finansowego i czasowego, dystrybucja nie musi polegać na nachalnym „wciskaniu” ulotek przechodniom. Powinny one znajdować się w miejscu, w którym możemy spotkać naszego potencjalnego Klienta. To z kolei wymaga znajomości rynku. Oczywiście najlepiej jest łączyć różne formy promocji tak, aby wspierały się wzajemnie i sprawdzać otrzymane dane. Dzięki temu można skupić się na rozwiązaniach, które będą najlepsze dla naszej firmy.
Statystyki wyraźnie pokazują, że pomimo zalewu mediów cyfrowych – klasyczna, papierowa forma broszury/ulotki pozostaje atrakcyjną, rozpoznawalną i nadal przynoszącą efekt formą reklamy.