Współorganizujesz konferencję i chciałbyś zareklamować się na niej w jak najskuteczniejszy sposób?
Decydując się na właściwe gadżety konferencyjne masz szansę na sukces. W które z nich warto zainwestować? Pomyśl o tym z perspektywy uczestnika wydarzenia. Najistotniejsze informacje czy dane kontaktowe, zdobywane podczas tego typu wydarzeń branżowych, warto zapisać w jednym miejscu. Doskonale nada się do tego notes (najlepiej z wyposażeniem). Jeżeli będzie odpowiednio gruby, posłuży potencjalnemu klientowi jeszcze przez długi czas. Wracając do notatek z konferencji, uczestnik będzie je znajdował na kartkach, oznaczonych logo Twojej firmy – budowanie świadomości marki gwarantowane. Jeżeli planujesz zakup teczek konferencyjnych, to postaw na takie o dobrej jakości, w przeciwnym wypadku natychmiast wylądują w kosztu. Nie przesadzaj również z wielkością brandu. Subtelne logo w rogu teczki wystarczy. Zakreślacze mogą być przydatne w sytuacji, gdy uczestnicy konferencji otrzymują obszerne materiały drukowane. Unikaj raczej ulotek, które są postrzegane jak SPAM.