Trudno znaleźć przedsiębiorstwo funkcjonujące bez wizytówek. Są one bardzo ważne zarówno w celu zdobycia nowych klientów, jak i utrzymania obecnych. Warto jednak wiedzieć, jak powinny one wyglądać.
Wizytówka to nośnik, który powinien być jasny, przejrzysty i nieskomplikowany. Informacje tam zawarte muszą być czytelne, a czcionka wystarczająco duża. Z pomocą wizytówki można przekazać kontakt do siebie, namiar na firmę oraz zawrzeć krótką informację na temat działalności przedsiębiorstwa. Warto umieścić tam też logo firmy, które od razu będzie się z nami kojarzyć. Duże przedsiębiorstwo powinno posiadać nie jeden wzór wizytówki, ale co najmniej kilka. Każdy dział, specjalista, opiekun klienta lub handlowiec powinien mieć spersonalizowany bilecik. Z perspektywy kontrahenta wygląda to profesjonalnie i chętniej korzysta on z oferty firmy.
Tradycyjne bileciki drukuje się w rozmiarze 50×90 mm, ale można tę wielkość modyfikować. Wykończenie (mat, półmat, połysk) również można dostosować do własnych preferencji.